Jump to content

Hitman Harris

Members
  • Posts

    768
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Hitman Harris

  1. He'll NEVER be tested again. Just like the fraud Brady who lives on HGH and roidboy Gronk was excellent watching them cry yesterday lol
  2. I hope a bird sh*ts on him and he's forced to buy a new suit
  3. I don't see the Jets spending any kind of $$ on big names like AJ Green... or Leveon Bell They are also gonna have to sign Robby and Q iirc
  4. Who on earth would be mad about this result?! lol The Jets have sucked arse and been a clown show for decades. Now have 1st franchise QB since Namath. I do not expect the D to continue that level of total dominance but if they do.... the Pasts* org may end up profiting off that 19-0 trademark after all. LOL Lets see what that trip to Chicago looks like before I get too excited.
  5. Kinda like Gronk's iron cladded AIDS arm
  6. Why do you ppl want to curse him with a meaningless and unearned nickname?! like goofy ass 'Sanchize' and that COMPLETELY LAME 'Sons Of Anarchy' ( I'll be it fitting tho, as the DL and show both had SHlTTY endings!) bad idea. IMO Let the nickname come to him. Sam Norris.
  7. I hope one of his (many) rape victims comes forward and this scumbag is shown justice, FINALLY.
  8. I think both would be good. But we got best case scenario. I was VERY afraid and bummed that we were gonna get Rosen... I REALLY did not want that spoiled brat soft hands punk
  9. not sure that's the best method for drafting, but...
  10. Bro.... half tho "official" shlt I read has all KINDS of tipo's and things galore! But this one was a but hard to read, no question! LOL How do these ppl get paid to do this?! I need to get a job as an editor for a bunch of these ppl, for REAL.
  11. LOL!!! DUDE.... You REALLY have an unhealthy obsession with pubis bush. guys too?! LOL
×
×
  • Create New...