Jump to content
Larz

One year from today, Godzilla: King of the Monsters hits theaters!!!

Recommended Posts

20 hours ago, CTM said:

Looks killer. Used to be really into Godzilla as a kid

^^Favorite monster and idol was Hedorah, the monster that never bathes and crashes 60's theme hippie parties.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2018 at 12:32 PM, IndianaJet said:

Eh hem...... @Larz, you might want to click on this:

 

 

The child in me just reawakened, went nuts, and murdered the adult in me out of pure excitement and ecstasy.

I am now forever a 10-year old boy trapped in an adult man's body.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you think I have to be a serious Godzilla fanboy to get serious thrills from this?  If I know Godzilla, Mothra and that's about it....should I know who all these are ones are before seeing the film?

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, jetstream23 said:

Do you think I have to be a serious Godzilla fanboy to get serious thrills from this?  If I know Godzilla, Mothra and that's about it....should I know who all these are ones are before seeing the film?

I don't think so. It's a super simple fun plot. 

I might geek out if they make a nod to the originals but this movie looks like a blast. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎12‎/‎10‎/‎2018 at 5:32 PM, IndianaJet said:

Eh hem...... @Larz, you might want to click on this:

 

 

That... looks awesome.

Maybe they'll actually give Anguirus a role that doesn't involve him getting the crap kicked out of him all the time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

“We have a lot of monsters. I think Gareth [Edwards] had a lot of fun playing cat-and-mouse and I love the slow-build he created. But we definitely take the gloves off for this film. No holding back.”

Translation: We're sorry only 30 minutes of the last movie was good. We promise this and Kong v Godzilla will be awesome.

Well, I'm sold.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, IndianaJet said:

This is fantastic:

 

Ha!  Great find! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎7‎/‎16‎/‎2018 at 1:22 AM, BigO said:

And to keep Godzilla company got this one......

 

4DBF0619-4802-43C6-A9DB-B42B9F785C87.jpeg

I bought that one at Toy Tokyo.  Good stuff.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Larz

*Pause at 2:00* OMG Am I seeing things? Is that who I think it is? If so, this movie just grew me another boner!

Don't look closely if you don't want spoilers. Now I kinda wish I hadn't. 🤣

 

Man, and I thought I was excited years ago when I thought it was just gonna be Godzilla, Mothra, Rodan, and King Ghidora.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Spoot-Face said:

@Larz

*Pause at 2:00* OMG Am I seeing things? Is that who I think it is? If so, this movie just grew me another boner!

Don't look closely if you don't want spoilers. Now I kinda wish I hadn't. 🤣

 

Man, and I thought I was excited years ago when I thought it was just gonna be Godzilla, Mothra, Rodan, and King Ghidora.

Do you mean the fire one? 

Yeah not sure what to make of it other than maybe the old meltdown godzilla 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Spoot-Face said:

@Larz

*Pause at 2:00* OMG Am I seeing things? Is that who I think it is? If so, this movie just grew me another boner!

Don't look closely if you don't want spoilers. Now I kinda wish I hadn't. 🤣

 

Man, and I thought I was excited years ago when I thought it was just gonna be Godzilla, Mothra, Rodan, and King Ghidora.

Who else is in this? Bambi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Larz said:

Do you mean the fire one? 

Yeah not sure what to make of it other than maybe the old meltdown godzilla 

Yeah, that one.

I saw something different.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, BigO said:

Who else is in this? Bambi?

^^

Bambi Meets Godzilla is an underrated cartoon.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

New rumor that the mountain titan might be gamera? 

Probably not true but if it is gamera this could wind up being the best movie ever lol

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Larz said:

New rumor that the mountain titan might be gamera? 

Probably not true but if it is gamera this could wind up being the best movie ever lol

Yeah, I saw something about that. Probably not true as Gamera doesn't even exist in the same universe as Godzilla. Not to mention that Gamera was created by a rival company to Toho. Toho did distribute the Heisei series Gamera films, but I don't think they had anything to do with producing them.

Honestly, I would be kinda miffed if it was Gamera and not Anguirus. Would make as much sense as arbitrarily adding in the Colossal Titan from Attack on Titan.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

New titan rumor 

King Moon racer ! 

OK I've been drinking 🍻😂🎅

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Larz

New stuff I haven't seen before...

This was tweeted today

 

Then I found this tagged onto the beginning of Trailer 2 - This looks like it's been out for a month....it must be a TV trailer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, IndianaJet said:

@Larz

New stuff I haven't seen before...

This was tweeted today

 

Then I found this tagged onto the beginning of Trailer 2 - This looks like it's been out for a month....it must be a TV trailer.

 

Yeah saw it a little while ago 

Saw the trailer before captain marvel it was gorgeous 

I got the AMC app just to set a reminder for when tickets are available lol

Going to a theater with food and alcohol service 

How about you? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Larz said:

Yeah saw it a little while ago 

Saw the trailer before captain marvel it was gorgeous 

I got the AMC app just to set a reminder for when tickets are available lol

Going to a theater with food and alcohol service 

How about you? 

Depends on how it is released.  There is a "true" IMAX screen about 5 minutes from where I work, so if any of this was actually filmed in 70mm (which I doubt), I'll go watch it there.

If not, there's another IMAX theater near where I live that has reserved seating, reclining seats and a bar in the lobby so I'll hit that place up with a few of my buddies. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want these.

And I love how Hedorah's all "I ain't bowing to you pesky little humans"

 

https://designyoutrust.com/2019/03/godzilla-and-fellow-kaiju-monsters-apologise-at-japanese-press-conference-for-acts-of-destruction/

 

1-45.jpg?iv=57

The world of gachapon vending machine capsule toys just got even weirder with a new lineup of figurines from top Japanese toy producer Bandai. Called the “Godzilla Toho Monsters Press Conference”, the series depicts Godzilla, along with three other kaiju monsters from the acclaimed movie production and distribution company Toho, all appearing at fictional press conferences, complete with microphone stand and name plaque.

These types of formal apologies are commonly seen on television news reports around Japan, in cases where high-profile politicians and celebrities formally atone for scandals and wrongdoings, expressing remorse to the public with deep, heartfelt bows. Only this time, it’s a group of well-known movie monsters making amends for their actions.

h/t: soranews24

Here, Mechagodzilla bows deeply, in formal stance with his hands by his side. At the front of the table is a scroll that reads “Hakai Koui” or “Acts of Destruction“, so the public can know exactly what he’s apologising for.
2-43.jpg?iv=57

Godzilla’s archenemy King Ghidorah bows all three heads in regret.
3-43.jpg?iv=57

Hedorah, also known as The Smog Monster, is the only one to forgo the formal bow, replacing it instead with a long stare into the crowd with vertical red-and-yellow eyes.
4-42.jpg?iv=57

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



Content Partnership

Yes Network

Websites, SEO & Social Media

Mile Social
×