Jump to content
JoeC36

*****Official New York Jets vs Cleveland Browns Game Thread*****

Recommended Posts

Just now, IndianaJet said:

Where is Trumaine?

Benched, because he sucks. Gregggg ain't playing around.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, jbone said:

Defense will be gased in about 3 mins.

Nice play on words there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Beerfish said:

Good thing we have blocking tes.

That was an AWFUL play design, the te on one side has to come all the way to the other side to block?

Trev Wesco will save us.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, bostonmajet said:

Defense played hard; made some dumb mistakes, and were hurt by some bad calls - lumping them in with the O is unfair - I don't think this offense could get a first against a bad college team...

Yup you're right, was just frustrated. This game is 100% on the OL so far.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Beerfish said:

Bell is like no other back as far as pateince goes.  He just waits and waits

Bigger, faster Curtis Martin.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Beerfish said:

These TEs of ours are AWFUL fing blockers! They have not made one damn block.

We're really missing Herndon. Underrated blocking ability.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll just never get these breakdowns on third down. Been an issue since ****ing Herm was here.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Pac said:

Monday Night Miracle Part Deux?

What, us getting past the 50?

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Browns suck ass, which is making this feel so much worse. Imagine next week.

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnsons failed in their pursuit of Kingsbury and had no plan B. Franchise caught with their pants down, as usual.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Round of applause to the D. They did their best.

Except for Leo and Tru. Y'all can politely see the exit.

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites



Content Partnership

Yes Network

Site Sponsor

MILE-Social - NJ Social Media & SEO company
×
×
  • Create New...