Jump to content
Maxman

### Jets \ Redskins -- The Official Game Thread ###

Recommended Posts

Just now, Creepy Lurker said:

He is what he is. If he can become like Favre, I’ll be happy. 

Him taking pictures of his dick sending to a staff member?   Man, you are creepy. 

  • Upvote 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

LeVeon can catch the ball, GTFO

 

                 -A Gase 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, playtowinthegame said:

Props to Darnold on this drive. Take that haters! Lol

Give him time. Hell blow it. 

  • Thumb Down 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, shuler82 said:

How is that not a fumble?

100% was 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Ghost420 said:

Darnold started 7 for 7 and is now 6 for last 15. This is your FQB? 

No. It’s yours. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Saul Goodman said:

13-10 Redskins 🤣

I see you Saul, I see you!

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Villain The Foe said:

Sam is looking confident right now. 

He’s playing against a JV team. 

  • Thumb Down 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Villain The Foe said:

Facts. 

 

Your Guy Lamar tho....

 

John Harbargh is clearly top 3 HC in this league. Him, Andy Reid and Bill Belicheat really understand how to take advantage of skillsets. 

Sam’s my boy Lamar is the man!

  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, T0mShane said:

Quick observation: the Jets, Gase, and Darnold play their best game of the season, and within ten minutes of the game ending the top three posts on JN are about Gronk, Matt Stafford, and the Pats/Eagles game. Interesting 

They just sold candy from a baby basically. Yay?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, southparkcpa said:

The Skins are really a bad team top to bottom. 

Well yeah. They haven’t score in like 14 quarters and their rookie QB threw two TDS against us . Kinda my take away 

  • Upvote 1
  • Thumb Down 1

Share this post


Link to post
Share on other sites



Content Partnership

Yes Network

Site Sponsor

MILE-Social - NJ Social Media & SEO company
×
×
  • Create New...