Jump to content

Blade Mafia - Blood of the Forefathers


Pac
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, JiF said:

 

First time I heard that song was halftime at a High school basketball game my junior year. Cheerleaders did an awful routine to it, but went out next day for the cassette. Rock that shit on my Alpine speakers in my 1976 Cutlass supreme. Crush-Pimp!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, The Crusher said:

First time I heard that song was halftime at a High school basketball game my junior year. Cheerleaders did an awful routine to it, but went out next day for the cassette. Rock that sh*t on my Alpine speakers in my 1976 Cutlass supreme. Crush-Pimp!

It was the first song the band played at my wedding!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, JiF said:

Everyone knows what's about to happen right? 

We're going to lose this game because some bozo just did some dumb sh*t and JiF will be right, once again.

I have a bad feeling you might be right, even though I think you're non-town.....

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, The Crusher said:

Me and Mrs Crushers was “ Lovesong” by The cure. 

Love that tune.  

It wasnt "our first dance" song.  Just the song to open up the dance floor.

Our first dance song was between - "Stand by you" - Pretenders and lost to this dope track:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verbal said:

Not what I meant....who did you shoot?

You know it's funny, since Pac has already bastard modded once (that we know about) I asked him if I could earn a gun to kill everyone but nope.  I was denied so I did not take that shot, Verbal.

  

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, JiF said:

You know it's funny, since Pac has already bastard modded once (that we know about) I asked him if I could earn a gun to kill everyone but nope.  I was denied so I did not take that shot, Verbal.

  

I like that you tried, lol....but I still think you shot anyway.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, JiF said:

Love that tune.  

It wasnt "our first dance" song.  Just the song to open up the dance floor.

Our first dance song was between - "Stand by you" - Pretenders and lost to this dope track:

 

 

Yeah , Something by the Beatles was Our runner up. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Verbal said:

I like that you tried, lol....but I still think you shot anyway.

It was not me.  I do not have those capabilities.  If I did, I'd play the chalk and shoot you but nope, not so lucky.  Instead, I'm just painfully waiting for either someone to blow it and/or be utterly furious about some garbage mechanic that Pac put in the game.  Either way, needless to say, I'm absolutely filled with joyful anticipation about the outcome of this game. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...