Jump to content

****OFFICIAL JETS VS TITANS GAME THREAD/FINDING OUR WAY****


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The worst that could happen is that we waste three hours of our lives watching the Jets. And that's never stopped me before. I'm ready.

Wearing my #28 for the first time in years. In honor of @Savage69. 🍻 First win today, boys! J! E! T! S!

Posted Images

with that pass he just tied the great Sam Darnold in TD throws this season..

btw i dont here much from the sam fans today....hmm wonder why.

sucks to play a good team huh? i see Sam is being Sam in the 2nd half.....LMAO..

  • Post of the Week 2
Link to post
Share on other sites
Just now, fusionCA said:

This drive was all Zach Wilson 

This is all most of us were asking for from him this year.

Just to flash - to know he can be special.  It's a game like that this that tell you he clearly has a superior skill set.

Can he put it together for a full game, for a full season.  We don't know that yet, but he's flashing more than Darnold ever did.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, TampaJet said:


Sorry pops Lafluer... i didnt know you were on here. Didnt mean to offend you... your son can still get a nice OC participation trophy this year.


Sent from my iPhone using JetNation.com mobile app

It’s okay. Everybody gets one. Next time you embarrass yourself forgetting football basics though, you’re on your own.  

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, FidelioJet said:

This team really missed Crowder.  He makes catches that aren't perfect balls.

Hes a legit receiver

It’s no surprise the offense looks better with Mims and Crowder on the football field

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, jetstream23 said:

My wife just figured out the Jets.

She said they have undiagnosed ADHD. lol

We all do. It used to be called hyperactive! You were either normal, hyperactive or slow. The old way was way better.

I'm all three!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FactsOnly said:

Hes a legit receiver

It’s no surprise the offense looks better with Mims and Crowder on the football field

oh yeah Mims 3 snaps are making a difference..lol

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Prodigal Syndicate said:

Still the strangest thing I have ever seen on this board was people advocating for trading away Crowder. Been the best WR on the team for a few years.

Um we just wanted him to be the third WR...which he is now...but he did have that awesome.drop earlier that would have been a TD....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...